Sunday, August 1, 2010

Kisah Kejayaan


Nama : Md Shaidi Md Noh
Umur : 40 tahun
Asal : Baling Kedah
Alamat : Tasik Puteri, Rawang, Selangor

Dulu, saya seorang pemandu. Saya mempunyai pelbagai hutang yang perlu dijelaskan setiap bulan seperti ansuran kereta, rumah dan kad kredit. Fikiran saya terganggu memikirkan cara hendak menyelesaikan hutang-hutang tersebut dan mengubah kehidupan keluraga. Pada suatu hari, saya telah diperkenalkan oleh rakan saya kepada satu produk Health Builders. Selepas mengamalkan produk tersebut, saya amat tertarik dan yakin pada produk tersebut. Saya mengambil keputusan untuk menjadi ahli Health Builders. Saya percaya langkah ini mampu untuk mengubah kehidupan keluarga saya.


Untuk pengetahuan, saya sebenarnya meghidapi migrain. Saya mengamalkan produk ini secara konsisten setiap hari. Syukur ke hadrat Illahi, penyakit migrain saya telah sembuh sepenuhnya. Keyakinan saya makin bertambah dan beranggapan bahawa rangkain produk Health Builders amat terbukti berkesan lagi berkualiti.

Setelah setahun bersama Health Builders secara sepenuh masa, pelbagai perkara saya dapat nikmati. Hutang kad kredit saya berjaya dilangsaikan sepenuhnya. Pada bulan ke empat, saya telah pun mencapai pangkat tertinggi iaitu Crown dengan pendapatan lima angka sebulan sehingga sekarang. Lebih bermakna, akhirnya saya dapat membawa isteri dan dua orang anak saya ke Mekah. Saya berjaya membeli sebuah kereta 4×4 bernilai RM133000.00 dan mengubahsuai rumah sebanyak RM80000.00. Keseluruhan yang saya perolehi berpunca daripada hasil bonus Health Builders.

Alhamdulillah, langkah yang saya pilih telah membebaskan saya daripada bebanan kewangan. Pesanan saya, kehidupan ini ada pasang surutnya. Sekali jatuh, jangan sesekali takut untuk bangkit kembali mencari kesenangan.



Bak kata pepatah Melayu, Yang bulat tak akan datang bergolek dan yang pipih tak akan datang melayang

No comments:

Post a Comment

Pesanan

Segala pertanyaan boleh klik di sini